فیلم| ماله کشی تاخیر اورژانس به سبک من و تو
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ماله کشی تاخیر اورژانس انگلیس به سبک شبکه من و تو بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در پی تاخیر بیش از 30 دقیقه ای کارکنان اورژانس لندن آن هم به دلیل خوردن ساندویچ یک بیمار جان باخته و عوامل شبکه معاند منوتو در کمال وقاحت از این ماجرا برای حمله به نیروهای خدوم اورژانس ایران سوءاستفاده می کنند.
- بیشتر ببینید:
- اتفاقی عجیب برای خانم بازیگر در کانادا
فیلم ماله کشی تاخیر اورژانس به سبک من و تو که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم ماله کشی شبکه منوتو برای دولت انگلیس
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
امید

۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
روایت هست نون حروم چشم کور و گوش کر میکنه
داستان این وطن فروش هاست
داستان این وطن فروش هاست
ناشناس

۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
سلام. واقعا مجریان شبکه من و تو بیشرم هستن. خوبه بحث مرگ یک شهروند خارجی بود و عین آب خوردن ازش گذشتن و گیر دادن به تاخیراتی که موقعهایی در کشور رخ میده. تازه حتی بررسی نکردن اگر تاخیری هم در کشور ما رخ میده دلایلش چیه. یکیش همین بیاهمیتی ماشینهای سواری به عبور و مرور آمبولانس هست. پدر من در اورژانس کار میکنه و خودم بارها شاهد جانفشانی این عزیزان برای نجات جون مردم عزیزمون بودم. شما مجریان شبکه بیشرم من و تو که خارج نشینید و پول میگیرید تا پشت سر کارمندان زحمتکش کشور حرف بزنید، چهارشنبهسوری که کارمندان اورژانس جانشون رو کف دست میذارن تا بیماران رو نجات بدن کجایید؟ معلومه! مشغول حساب و کتاب حقوق دلاریتون!
ناشناس

۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
طبق پیام قبلیای که فرستادم، من به عنوان دختر یک کارمند بشدت وظیفهشناس اورژانس که بارها شاهد جانفشانی پدرم و همکارانش بودم و هستم،بهشخصه بخاطر این حجم از سیاهنماییهاتون تازه بدون اینکه بابت زحماتی که کارمندان اورژانس میکشند کوچکترین تقدیری کنید، از شما نمیگذرم. شما مردم وطنتون رو دوست ندارید وگرنه زیرآب تلاشهاشون رو نمیزدید. جوابتون با خدا
ناشناس

۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
میشه چیزی نخورید ،بابا شما خودتونم دسو پاتون گم گردین چی میگن ی شبکه زپرتیو نمیتونید کنترل کنید بعد میخاید امثال شما بیان ایرانو بچرخونن،این فکرارو ب گورم نمیبرید با خودتون چون توفکرتونم نمیگنجه ،شما از پنجاه درصد قدرت ایران هنوز والله بی اطلاعید ک ارباباتونم هنوز بش نرسیدن
ناشناس

۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
سلام مجریان اینشبکه خر تو خر... نگفتند که اگر شکایت کردی حتما به حقت میرسی یا نه مثل ان 13هزار بیمار توی صف و نوبت عمل حتما حقشان ضایع میشود و مثل ایران نیست که کسی توی صف عمل جراحی تلف نمیشه
آرامش

۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اورژانس لندن چه ربطی به اورژانس ایران داره ؟!!! فکر میکنم این شبکه ها به دست و پا زدن افتادن.
ناشناس

۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
ببندید دهنتونو . اصلا موندم ببینم ایران به شما چه ربطی داره ؟ شما که تمام تلاشتونو میکنید برای نابودی ایران ،اخه ایران به شما چه ربطی داره ؟ مگه شما ایرانی هستید ؟ مگه شما دلتون ذره ای پیش ایران هست؟ شما برا اسرائیل دل بسوزونید که جیره خوار اونجایید . باایران هیچ کاری نداشته باشید . ایران کشور کسانی هست که نسبت به پرچمش تعصب دارند .
داریوش

۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
برده های رسانه ای روباه پیر و روسپی شب و روز دروغ به خورد مردم میدهند.
متاسفانه رسانه ملی ماهم خوااااب
متاسفانه رسانه ملی ماهم خوااااب
ملودی

۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
نیروهای اورژانس کشور ما اینقدر بی وجدان نشدن که بخوایم ازشون شکایت کنیم !!!
صادق خوش قامت

۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
خسته نشدید بسکه ازاربابتون اینقدر کاسه لیسی میکنید خاک بر سرتون کنن خودفروختها
رسول

۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اینخارجیهادیررسیدنشانمردنشاندروغگوییشان
کلادرهمهچیزنایسند
کلادرهمهچیزنایسند
عباس

۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
بیخیال بابا ، از این چیزا ما زیاد دیدیم ، سوسول بازی ها چیه ، خوشا بحالت پیتر بیلا خره به ارزویت رسیدی
محمد

۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
ماشاءالله به اورژانس جمهوری اسلامی که تا زنگ میزنی پیداشون میشه ارواح عمشون خخخخ
سینا

۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
بالاخره این حرومیا دارن از دولت انگلیس جیره میخورن باید ازش دفاع کنن????
ناشناس

۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
چه اورژانس بیشعورینفهم ها حال نداری کار کنی جون مردم را نجات دهی برو سر چهار را گدایی کن انگلیسی خر
عباس

۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
ما در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که یه عربده کش و لات با چاقو بیفته به جان یه مامور و اونو جلو چشم همه به شهادت برسونه
بهتره خفه شید وطن فروشان اشغال تو همین اروپا و آمریکا پلیس مثل آب خوردن و بدون اینکه شهروند غربی جرمی مرتکب بشه و فقط گناهش اینه که سیاه پوسته جلو دوربین اونو خفه میکنن و آب از آب تکان نمیخوره اینه قانون وحشی غربی ها شکر خدا که ما تو ایران زندگی میکنیم و کسی جرات ندارن الکی بهمون گیر بده
بهتره خفه شید وطن فروشان اشغال تو همین اروپا و آمریکا پلیس مثل آب خوردن و بدون اینکه شهروند غربی جرمی مرتکب بشه و فقط گناهش اینه که سیاه پوسته جلو دوربین اونو خفه میکنن و آب از آب تکان نمیخوره اینه قانون وحشی غربی ها شکر خدا که ما تو ایران زندگی میکنیم و کسی جرات ندارن الکی بهمون گیر بده
محمد

۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
خدا لعنتشون کنه که باعث شدند جوانان ایرانی خودشون بدبخت کنند با مهاجرت های بدون تحقیق و شناخت کافی از محلی که میخان بروند
ناشناس

۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
واقعا هیچی تعجب آورتر از این نیست تو این دنیا که بعضیا اینا رو میبینن و آدم حسابشون میکنن واقعا چه موجودات عجیب قریبی هستن
سارا

۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
همسایه ی ما به خاطر قاطی کردن جوهر نمک و پودر نفسش گرفت ،با اورژانس تماس گرفتیم توی شهر کوچیک بعد از نیم ساعت اومدن و به خاطر دیر اومدن اورژانس به کما رفتن و فوت کردن
لیلا

۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اورژانس ایران جون عمه شه اورژانس بهشت سراب شماها آفرین به عمه شون ???
مریم

۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اینجام اتفاقی بیفته بازداشت میشن .. از کار برکنار میشن... شما بفکر اورژانس انگلیس باشید که یه بار دیر نرسن بمیرید ..قانون ما هم برای کم کاری باز دارندگی خودشو
داره
داره
هادی

۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اورژانس ایران که زیر نظر وزارت خانه اطلاعات و امنیت کار میکنه اینو تو روزهای اعتراضات دیدم با آمبولانس ها نیروهای امنیتی و بازداشتی ها رو جابجا میکنن??من از یکی شنیدم یکی از بازداشتی ها رو اینقد که تو ماشین اورژانس زدنش همونجا فوت کرد?
ناشناس

۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
عباس اقا وقتی جرج فلوید توسط پلیس آمریکا به شهادت رسید دادگاه رای به محکومیت پلیس خاطی و شریکان جرم او داد و خانواده اون قاچاقچی پول هنگفتی بابت شکایتشون گرفتند.
صد نفر تو زاهدان کشته شدند ویک نفر مامور محاکمه نشد، فرمانده انتظامی منطقه هم که به دختر بلوچ تجاوز کرره داره ول میچرخه.
چقدر عابر بدبخت با ساچمه پلیس کور شدند ولی کسی محاکمه نشد.
صد نفر تو زاهدان کشته شدند ویک نفر مامور محاکمه نشد، فرمانده انتظامی منطقه هم که به دختر بلوچ تجاوز کرره داره ول میچرخه.
چقدر عابر بدبخت با ساچمه پلیس کور شدند ولی کسی محاکمه نشد.
محمد

۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
خانم محترم، از بابت توهینی که به تکنسینهای اورژانس شده ناراحت نباش، مردم خود شاهد تلاش آنها برای نجات مردم هستند و از آنها قدر دانی میکنند.
مملکت ما کشوری جهان سومی است و نباید از چهار تا نظر مخالف ناراحت شوی.
مشکل استفاده ابزاری از آمبولانس برای جابجایی ماموران و دستگیر شدگان توسط پلیس بود که ربطی به کارکنان اورژانس ندارد.
مملکت ما کشوری جهان سومی است و نباید از چهار تا نظر مخالف ناراحت شوی.
مشکل استفاده ابزاری از آمبولانس برای جابجایی ماموران و دستگیر شدگان توسط پلیس بود که ربطی به کارکنان اورژانس ندارد.
ناشناس

۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
یکی نیست به شما بگه *** دو تا اسکل خود فروخته بخاطر پول هر کاری میکنند. متاسفم
ساسان

۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
کشورمان!!!؟آخه آقای مجری،مگه ایران کشور توهه که میگی کشورمان!؟کشور تو انگلیسه،نه ایران.اگه کشور تو ایران بود به خاکش خیانت نمیکردی و حتی مردن یک انسان در انگلیس بخاطر شکمچرونی راننده آمبولانس رو توجیه نمیکردی و از اورژانس ایران بد نمیگفتی.مگه تو خدمات اورژانس ایران رو دیدی!؟الان در ایران چندین نوع اورژانس داریم که ده سال دیگه ،شاید،انگلیس بهش برسه.اورژانس معمول و آمبولانس،اورژانس موتوری،اورژانس هوایی در دو نوع هلی کوپتر و هواپیماهای سبک و پرنده های پرواز در ارتفاع پایین.کی گفته در صورت کوتاهی اورژانس در ایران کسی حق شکایت و دفاع از حقش رو نداره!؟فقط فک بجنبون بخاطر ماهی دوهزار و پانصد پوند از ایران و ایرانی بد بگو.منوتو رو دیگه همه شناختن که چه کثافتهایی دروغگویی هستند.خمینی کبیر گفت:هروقت خواستید بفهمید کاری رو که میکنید درسته و دارای ارزشه،ببینید دشمنان تون چی میگن اگه چیزی نگفتند یااز کارتون تعریف کردند،بدونید دارید مسیر رو اشتباه میرید ولی هر وقت کاری رو شروع کردید و دشمنان ایران آنرا تمسخرکردند،کوچک شمردند و از آن بد گفتند،بدونید اون کار درست و ادامه بدید.الان بابت موشکی،چقدر هجمه آوردن،بابت پهباد،اوایل تمسخر میکردند که فتوشاپه و اسباب بازیه،چون میدونستند که اگه موشکی و پهبادی رو تمسخر و بی ارزش نشون ندن و در نظر مردم ایران از آن بدگویی نکنند،آسمون رو از اونها میگیره.آخرالامر هم به شکرخدا همین شد.الان تمام دشمنان ایران از شنیدن اسم موشکهای ایران مثل زلزال،خیبر،فتاح و...میترسند و پهبادهای ایران که دیگه همه خبر دارند که چگونه اسرائیل و غرب از شنیدن شاهد136 ،خود رو خیس میکنند.تازه پهباد شاهد136 در مقایسه با مهاجر 10،یک پهباد پیش پا افتاده محسوب میشه.الان ده روزه از رونمایی پهباد مهاجر10 نگذشته که اسرائیلیها خواب ندارند و ناتنیاهو هر روز جلسه امنیتی ترتیب میده. بر طبق یه قانون عمومی:هرچیز در نهایت به اصلش برمیگرده.ایران هم عاقبت به اصلش و زمانیکه از هر سه نفر در جهان آنروز،یکنفر در جایی زندگی میکرد که جزء قلمرو ایران بود.و الان شروع این بازگشت به اصل ایران قدرتمنده
ساسان

۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
امتحان کن.واحبی بخور و زنگ بزن اورژانس ببین قدر زودتر از لااقل اورژانس انگلیس میان و وسط مردن کسی نمیرن شکمچرونی.تحت تاثیر تبلیغات و نداشتن فهم و شعور کافی،بهتون یاد دادن هرچی منوتو و انتر نشیونال گفت مثل طوطی بلغور و بازگو کنید
ناشناس

۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
من و تو و طرفدارهاشون که چند تاشون هم در اینجا سنگشون به سینه زدند جز *** کاری بلد نیستند عده ای احمقتر از اونها هم باهاشون همنوا میشن
ناصری

۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
خوب راست میگه دیگه چرا از حرف حق ناراحت میشین،اورژانس بالای سر پدر من بعد ۲۰ دقیقه رسید ومتاسفانه من پدرمو ازدست دادم وحرفم به هیچ جا نرسید
ییلماز باقری

۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند در قرآن کریم میفرماید:《 ای کسانی که ایمان آورده اید شخص فاسقی برایتان خبری آورد که قوم قبیله ای یا نژادی درمورد آن گفت بدون تحقیق و برسی مبادا به گروهی حمله کنید و آن را نابود کنید بعد پشیمان شوید》.
اینها یک مشت پول بگیر بدبخت خود فروخته هستند که دارن با این حرفاشون هویت ایران رو نابود کنن اینها میخوان از بدبختی های و نقات ضعف کشور اروپایی رو میمیخوان با ایران مقتدر اسلامی مقایسه کنن و ادعا کنن بدبختی های اروپایی ها مثل ایرانی ها هستش و ادعا میکنن دستگاه دولتی اورژانس ایران مثل اورژانس انگليس هستش که دیرتر به موقعيت اعزام که بعدأ اون بیماره از دنیا میره اینها از لحاظ عقلی مشکل دارن نمی فهمن درآن چی میگن فقط اینا دارن پولشون رو میگرن بعد ارباباشون بهشون میگن فلان موضوع چرت و پرتی بیان درموردش صحبت کنین تو تلويزيون تا مردم ایران رو احمق جلوه نشون بدن و متاسفانه عدهای از هموطنامون فریب حرف های این مزدوران رژیم صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی میشن و دست به کارهای جبران ناپذیر میزنن ما منتظر ظهور آقا امام زمان (عج) هستیم تا نظام جمهوری اسلامی ایران با انقلاب آقا امام زمان (عج) و انتقام از قیام عاشورایی آقا امام حسین(ع) آمیخته بشه و انتقام خون شهدا گرفته بشه انشالله و مقام معظم رهبری همیشه سلامت مقتدر و سربلند باشن واسلام علیکم و رحمت الله و برکات الهم عجل لولیک الفرج
خداوند در قرآن کریم میفرماید:《 ای کسانی که ایمان آورده اید شخص فاسقی برایتان خبری آورد که قوم قبیله ای یا نژادی درمورد آن گفت بدون تحقیق و برسی مبادا به گروهی حمله کنید و آن را نابود کنید بعد پشیمان شوید》.
اینها یک مشت پول بگیر بدبخت خود فروخته هستند که دارن با این حرفاشون هویت ایران رو نابود کنن اینها میخوان از بدبختی های و نقات ضعف کشور اروپایی رو میمیخوان با ایران مقتدر اسلامی مقایسه کنن و ادعا کنن بدبختی های اروپایی ها مثل ایرانی ها هستش و ادعا میکنن دستگاه دولتی اورژانس ایران مثل اورژانس انگليس هستش که دیرتر به موقعيت اعزام که بعدأ اون بیماره از دنیا میره اینها از لحاظ عقلی مشکل دارن نمی فهمن درآن چی میگن فقط اینا دارن پولشون رو میگرن بعد ارباباشون بهشون میگن فلان موضوع چرت و پرتی بیان درموردش صحبت کنین تو تلويزيون تا مردم ایران رو احمق جلوه نشون بدن و متاسفانه عدهای از هموطنامون فریب حرف های این مزدوران رژیم صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی میشن و دست به کارهای جبران ناپذیر میزنن ما منتظر ظهور آقا امام زمان (عج) هستیم تا نظام جمهوری اسلامی ایران با انقلاب آقا امام زمان (عج) و انتقام از قیام عاشورایی آقا امام حسین(ع) آمیخته بشه و انتقام خون شهدا گرفته بشه انشالله و مقام معظم رهبری همیشه سلامت مقتدر و سربلند باشن واسلام علیکم و رحمت الله و برکات الهم عجل لولیک الفرج
امیر محرابی

۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
ای بابا برق همکه اونجا میره...اورژانس همکه دیر میرسه...خداروشکر مُردهه میتونن حقشو بگیره دوباره زنده شه?احمق ها
مرتضی

۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
چرا داری .... شعر میگی یارو داره میگه 36دقیقه طول کشیده تا برسن خوردن ساندویچ کلا ده دقیقه یه ربع میشه اونم حین رانندگی میشه خورد بعدش طرف مرده میگن حق انتخاب داره میتونه بره شکایت کنه هر شکایتی بکنم یارو مرده اونم هم بخاطر اورژانس هم قطی برق بعد میگن اونجا قطی برق ندارن یه ذره غیرت و وجود داشته باشین مرغ همسایه رو غاز نبین مشکلات اونا شکلات ه مشکلات ما مصیبت اوزما
کمیل

۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
جالبه همتون از این چرت و پرت ها میگین ولی دریغ از یک فیلم و یا عکس دروغ که کنتور نمیندازه هرچی دلت میخواد بگو
ناشناس

۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
خداشاهده اگه بخوام دروغ بگم
جلوی دادگاه شهرم ،وسط جاده یه بنده خدایی رو جلو چشمم ماشین زیر کرد .
خداشاهده جنازش رو دستم بود، سریع زنگ زدیم به اورژانس .بخدا ۴۰دقیقه طول کشید بیاد.
فکر میکنی چقدر مسیر بین دادگاه و اورژانس بود؟.......خداشاهده ک کمتر از ۵۰۰متر.پیاده میشده ۱۰ دقیقه ای رسید شایدم کمتر
جلوی دادگاه شهرم ،وسط جاده یه بنده خدایی رو جلو چشمم ماشین زیر کرد .
خداشاهده جنازش رو دستم بود، سریع زنگ زدیم به اورژانس .بخدا ۴۰دقیقه طول کشید بیاد.
فکر میکنی چقدر مسیر بین دادگاه و اورژانس بود؟.......خداشاهده ک کمتر از ۵۰۰متر.پیاده میشده ۱۰ دقیقه ای رسید شایدم کمتر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها